Sovet mahnı yaradıcılığı böyük
nailiyyətlər əldə etmişdir. Sovet
mahnılarından bir çoxu geniş zəhmətkeş
kütlələrinin məhəbbətini qazanmış
və böyük həvəslə oxunmaqdadır.
Bu mahnıların çoxu bütün dünya
zəhmətkeşlərinin ürək eşqi
ilə oxuduğu mahnılardır.
Sovet mahnısının gücü onun xalq həyatı
və mübarizəsi ilə sıx surətdə
bağlılığında, sosialist epoxası
ideyallarını həqiqi surətdə əks
etməsindədir. Xalqın əsrlərdən
bəri sevə-sevə yaratdığı mahnılardakı
gözəl ənənələri inkişaf
etdirmək və yeniləşdirmək yolu ilə
irəliləyən sovet mahnı yaradıcılığı
xalqımızın musiqi həyatında görkəmli
yer tutur.
Böyük Vətən müharibəsinin çətin
günlərində istər cəbhədə,
istərsə də arxada böyük bir vüsətlə
səslənən mahnılarımızda xalqımızın
şanlı mübarizəsi, azğın düşmənə
qarşı şiddətli qəzəb və
nifrət duyğuları, sevimli Vətənimizə
olan böyük məhəbbət hissləri
tərənnüm edilirdi. A. Aleksandrov ilə
şair V. Lebedev-Kumaçın "Müqəddəs
vuruş", Z. Kompaneyes ilə L. Oşaninin "Vətən
yolunda vuruşa!", V. Zaxarovun "Katyuşa haqqında
mahnı", Üzeyir Hacıbəyov ilə Səməd
Vurğunun "Döyüşçülər marşı",
"Şəfqət bacısı" kimi mahnılarda
sovet adamlarına xas olan mətin iradə, qəhrəmanlıq
və dərin vətənpərvərlik duyğuları
əks olunmuşdur.
Xüsusən müharibədən sonrakı
illərdə sovet şair və kompozitorlarının
sülh uğrunda mübarizə mövzusunda
yaratdıqları mahnılar cahanşümul
bir mövqe və əhəmiyyət qazanmışdır.
A. Novikovun "Demokratik gənclər himni", V. Muradelinin
"Moskva-Pekin", "Beynəlxalq tələbələr
himni", D. Şostakoviçin "Sülh mahnısı",
S. Tulikovun "Biz sülh tərəfdarıyıq!"
kimi mahnıları bütün dünyanın
hər yerində milyonlarla zəhmətkeş
kütlələr tərəfindən müxtəlif
dillərdə böyük məhəbbətlə
oxunmaqdadır.
Yeni müharibə qızışdıran imperialistlər
sovet kompozitorlarının bəstələdikləri
mahnıları oxuyanları təqib edirlər.
Azğın amerikan qəsbkarlarının zülm,
əsarət və işgəncə ocağına
çevirdikləri Koçjedo adasında "Demokratik
gənclər himnini" oxuyan məhbusların güllələnməsi,
Yaponiyada "Gənclər birləşin!" mahnısını
oxuyan nümayişçilərə polisin hücum
etməsi hadisəsi hamıya məlumdur.
Sovet İttifaqı Kommunist partiyası Mərkəzi
Komitəsinin sentyabr və fevral-mart plenumlarının
qərarları sovet xalqının rifah halının
yaxşılaşmasını və bunun üçün
də ölkəmizdə yaxın iki-üç
il ərzində yeyinti və sənaye mallarının
bolluğunu təmin etmək işində irəliyə
doğru atılmış böyük bir addımdır.
Sevimli vətənimizin gündən-günə
çiçəklənməsi naminə şəhər
və kəndlərimizin zəhmətkeşlərini
yaradıcılıq əməyinə ilhamlandıran,
sovet adamlarının zəngin mənəviyyatını
doğru və həqiqi bir şəkildə
əks etdirən, sovet cəmiyyətinin çoxcəhətli
həyatını tərənnüm edən
yeni mahnılar yaratmaq, - sovet mahnıçı
kompozitorların şərəfli vəzifəsidir.
Sosialist mədəniyyəti mahnı yaradıcılığı
sahəsində çalışan bir çox istedadlı
şair və kompozitorlar yetişdirmişdir.
Sovet mahnıçılarının dəyərli
əsərlərinə yüksək qiymət
verən partiya və hökumətimiz mahnı
yaratmaq və bu mahnıları mahiranə ifa
etmək işindəki yaradıcılıq nailiyyətlərinə
görə qırxa qədər kompozitor, şair
və ifaçıya Stalin mükafatı laureatı
adı vermişdir.
Sovet kompozitorları və şairləri son illərdə
bir çox gözəl, dəyərli mahnılar
yaratmışlar. Dinc quruculuq illərində
bəstələnmiş bu mahnılar, sovet xalqının
geniş kütlələrinin kommunizm ruhunda tərbiyəsinə
kömək edir, sovet adamlarını yaradıcı
əməyə ruhlandırır. Lakin bununla
bərabər etiraf etmək lazımdır ki,
son zamanlar sovet kompozitorlarının mahnı
yaradıcılığında bir çox ciddi
nöqsanlar müşahidə olunmaqdadır.
Bu dözülməz vəziyyətin səbəblərini
aydınlaşdırmaq, mahnı yaradıcılığında
nəzərə çarpan nöqsanları aradan
qaldırmaq, mahnı ədəbiyyatının
düzgün inkişafına mane olan məsələləri
aşkara çıxarmaq, sovet mahnısının
ideya-bədii səviyyəsini yüksəltmək
və bununla əlaqədar olaraq qarşıda
duran yaradıcılıq vəzifələrini
geniş müzakirə etmək məqsədilə
1953-cü il dekabr ayının axırlarında
Moskvada SSRİ Sovet Kompozitorları İttifaqının
yeddinci plenumu çağırıldı.
Plenumda çıxış edən SSRİ Sovet
Kompozitorları İttifaqının baş katibi,
kompozitor Tixon Xrennikov demişdir: "Mahnıçı
kompozitorlarımızın yaradıcılıq
fəaliyyəti çox geridə qalmışdır.
Müharibədən sonrakı dövrdə kompozitorların
xalq həyatı ilə əlaqəsi xeyli zəifləmişdir.
Mahnılarımızda həyati həqiqət
çox zaman dinləyicilərin qəlbində
özünə yer tapa bilməyən uydurma mövzular
və surətlər ilə əvəz edilir".
Ümid etmək olardı ki, Azərbaycan Sovet
Kompozitorları İttifaqının idarə
heyəti plenumda göstərilən nöqsanların
Azərbaycan kompozitorlarının da yaradıcılığına
aid olduğunu nəzərə alacaq və mahnı
yaradıcılığındakı vəziyyətin
ətraflı müzakirəsini təşkil
edəcəkdir. Təəssüf ki, bu olmadı.
Mahnı yaradıcılığı sahəsində
çalışan Azərbaycan kompozitorları
son illərdə bir sıra nailiyyətlər
əldə etmişlər. Onların yaratdığı
mahnılar sovet varlığının müxtəlif
sahələrini əhatə edir və buna görə
də bu mahnıların mövzu dairəsi çox
geniş, mündərəcəsi dolğun, forması
da zəngindir. Bu cəhətdən Qara Qarayev,
Səid Rüstəmov, Fikrət Əmirov, Cahangir
Cahangirov, Soltan Hacıbəyov, Tofiq Quliyev, Süleyman
Ələsgərov, Əşrəf Abbasov, Andrey
Babayev, Ağabacı Rzayeva, Qənbər Hüseynli,
Rauf Hacıyev, Zakir Bağırov, Şəfiqə
Axundova, gənc kompozitorlardan Ramiz Mustafayev, melodistlərdən
Adil Gəray və başqalarının bir çox
mahnıları sovet dinləyicilərinin rəğbətini
qazanmışdır. Biz bu mahnılarda sovet xalqının
Vətənə, partiyaya, ölkəmizin şanlı
paytaxtı Moskvaya bəslədiyi dərin məhəbbətin,
Azərbaycan zəhmətkeşlərinin neft
sənayesində və kənd təsərrüfatı
sahəsindəki fədakar əməyinin, dünya
xalqlarının sülh və demokratiya uğrunda,
imperializm əleyhinə mübarizəsinin, SSRİ
xalqlarının sarsılmaz dostluğunun parlaq
surətdə tərənnüm edilməsini
görürük.
Lakin kompozitorlarımızın yaratdıqları
mahnılarda bir sıra ciddi nöqsanların
olduğunu da qeyd etməmək olmaz. Bu nöqsanlar
isə son illərdə bəstələnmiş
bəzi mahnılarda daha çox nəzərə
çarpır. Məhz buna görə də bu
məsələ ətrafında mübahisə
açmağa və danışmağa dəyər.
Hər şeydən əvvəl qeyd etmək
lazımdır ki, mahnı yaradıcılığı
sahəsində çalışan kompozitorlarımızın
öz-özünü və bir-birlərini təkrar
etməsi hallarına son zamanlarda tez-tez təsadüf
olunur. Bunun nəticəsində mahnıların
melodik xəttində, harmonik dilində, forma etibarilə
quruluşunda, müşayiət fakturasında
bir-birinə oxşar və hətta çox zaman
bir-birinin eyni olan döndərişlər və
ifadələr artıq bir şablon və ştamp
halını almışdır. Dinləyici,
məhz bu ştampa görə çox vaxt "yeni"
bir mahnını birinci dəfə dinlərkən,
bu mahnının ilk səslərindən onun
hansı pərdələrdə davam etdiriləcəyini
asanlıqla təyin edə bilir və heç
də yanılmır. Çünki belə mahnıları
yazan kompozitor çox vaxt özünə zəhmət
vermir və mövcud olan, dəfələrlə
işlədilmiş müəyyən melodik ifadələrdən
istifadə yolu ilə öz "yeni" mahnısını
quraşdırır. Odur ki, Ağabacı Rzayevanın
"Qızıl ulduzlu oğlan"ı ilə Səid
Rüstəmovun "Toxucu qız"ı asanlıqla
bir-birini tanıyıb yaxından tanış
ola bilir və hər ikisi: "Gözləyirəm
sevgilim!" deyirlər. Sadəlövh dinləyici
güman edə bilər ki, bu iki aşiq və
məşuqu bir-birinə qovuşduran "Manənd-müxalif"dir.
Amma yox. Tarix bizə öyrədir ki, bir muğam
əsasında bəstələnmiş iki mahnının
bir-birinə oxşaması heç də labüdd
deyil: məsələn, xalq mahnı ədəbiyyatında
eyni muğam əsasında yaradılmış
onlarla mahnı göstərmək olar ki, bunların
hər biri özlüyündə tamamilə
yeni, orijinal və təkrar edilməz bir əsər
kimi səslənir.
Biz hər nə qədər mahnı musiqisinin intonasiya "mikroanalizi" metodu əsasında təhlil edilməsi tərəfdarı olmasaq da, mahnının milli koloritini itirən, onun ümumi intonasiya bütövlüyünü dağıdan, üslubunu pozan "xallara", "guşələrə", "boğazlara" heç də laqeyd bir münasibət bəsləyə bilmərik.
S. Rüstəmov Azərbaycan sovet mahnısının inkişafında müəyyən xidməti, özünə məxsus orijinal yaradıcıılıq yolu olan bir kompozitordur. Onun yazmış olduğu bir sıra ("Sürəyya", "Komsomol", "Sumqayıt", "Həkim qız", "Bənövşə", "Bahar olsun" və sairə kimi) mahnıları dinləyicilərimizin məhəbbətini qazanmış müvəffəqiyyətli əsərlərdir. S. Rüstəmov ilhamla yazdığı başqa mahnılarında ("Mən sülhə səs verirəm!", "Əziz, doğma partiya") bütün qələbələrimizin ilhamçısı və təşkilatçısı, yer üzündə sülhün, demokratiyanın və xalqlar azadlığının havadarı olan doğma kommunist partiyamızı tərənnüm etməyə çalışır. S. Rüstəmov mahnı janrında çox məhsuldar işləyir.
Lakin son zamanlarda onun yaradıcılıq işində nə isə birtərəfli və yanlış bir meylin əmələ gəldiyini hiss edirik. O, güman edir ki, hər nə qədər çox mahnı yazsa, bunlardan heç olmazsa onda birinin müvəffəqiyyətli çıxacağı yəqindir. Ancaq kompozitorun müvəffəqiyyətli hesab etdiyi o bir mahnını yaratmaq xatirinə yazmış olduğu digər nisbətən zəif mahnıları da dinləyicilərə təqdim etməyə ehtiyac varmı?
Eyni vəziyyət Andrey Babayevin yaradıcılığına daha çox aiddir. Əvvəllər "Bakı", "Sən güləndə", "Azərbaycan" kimi dəyərli, orijinal mahnıları ilə dinləyicilərimizi sevindirən A.Babayev son zamanlarda yazdığı və bir silsilədən ibarət olan "Səni sevəcəyəm, sən sevməsən də", "Vəfalıyam mən" (sözləri S.Rüstəmindir), "Aqronom oğlan", "Ana", "Bakılı qız" (sözləri İslam Səfərlinindir), "Özünə qurbanam" (sözləri Ə. Əlibəylinindir) kimi mahnılarında öz-özünü təkrar etməyə başlamışdır.
Yaxud S. Rüstəmovun yuxarıda qeyd etdiyimiz "Sevgilim" mahnısının (sözləri İslam Səfərlinindir) nəqarətində "Muradım sənsən, gülüm, həyatım sənsən, qanadım sənsən" sözlərinə yazılmış musiqi ilə onun "Haradasan?" (sözləri Tələt Əyyubovundur) mahnısının "Haradasan yar harda, gözüm qaldı yollarda" sözlərinə bəstələnmiş musiqi əsas etibarilə eyni şeydir. Güman etmək olar ki, burada bütün "günah" - "Bayatı kürd" kadensiyasındadır.
Amma yox. Məsələyə bir qədər düzgün yanaşılsa, hər halda, "Bayatı kürdə" bəraət qazandırmaq və ortada olan eyniyyəti və yekrəngliyi isə məhz müəllifin bədii ifadə məsələlərinə etinasız münasibətində görmək daha düzgün olardı.
Qəribə işdir: kompozitorlarımız çox zaman fortepiano və ya başqa bir musiqi aləti üçün "variasiya" yazırkən (ehtimal ki, öz kompozitorluq texnikasını daha qabarıq surətdə nümayiş etdirmək məqsədilə) əsas melodiyanı (temanı) nəinki kök, harmoniya, vəzn, faktura cəhətlərindən və hətta melodik cəhətindən belə o qədər dəyişdirirlər ki, üçüncü və ya dördüncü variasiyaya çatdıqda əvvəlki temadan heç bir əsər və əlamət qalmır, hər variasiya özlüyündə tamamilə müstəqil və yeni bir musiqi əsəri kimi eşidilir. Halbuki, haman kompozitorun vokal musiqi sahəsində yazdığı ayrı-ayrı mahnılar isə, eyni temanın - sözün əsl mənasında - variasiyasından başqa bir şey olmur.
Buna Andrey Babayevin mahnılarını misal göstərmək olar. "Bakılı qız", "Özünə qurbanam" kimi əkiz mahnılar bunu aydın göstərir.
Bu məsələ ilə əlaqədar olaraq lirik mahnılardakı vəziyyət haqqında da xüsusi danışmaq lazımdır. Xalqımız lirik xarakterli mahnıları çox sevir. Lirik mahnı musiqi sənətinin yarandığı ilk gündən özünə müəyyən bir mövqe tutmuş çox əhəmiyyətli və lazımlı sahədir. Lirik mahnılarda onları yaradan tarixi epoxanın nəbzi duyulur. Lirik mahnıların məzmunu dövrün ictimai hadisələri ilə əlaqədar olaraq yeni keyfiyyət kəsb edir. Tarixin uzaq keçmişinə müraciət etmədən sovet mahnısının yaxın keçmişinə nəzər yetirsək, Üzeyir Hacıbəyovun Böyük Vətən müharibəsindən qabaq bəstələdiyi "Qara göz", "Komsomol qız" kimi mahnıları ilə Vətən müharibəsi illərində komnozitorlarımızdan Süleyman Ələsgərovun "Gözlə məni", "Gözləyirəm", Şəfiqə Axundovanın "Röya", Səid Rüstəmovun "İntizar", Ağabacı Rzayevanın "Gözləyirəm, sevgilim", Ədilə Hüseynzadənin "Yadigar" kimi lirik mahnıları arasındakı fərqi buna misal göstərmək olar. Bu müqayisədən görünür ki, Vətən müharibəsi ilə əlaqədar olaraq yaradılmış mahnılarda həmin dövr və o zamankı hadisələr üçün səciyyəvi olan dramatik gərginlik daha qabarıq şəkildə əks etdirilmişdir.
Lakin müharibənin qurtarması və ölkəmizin tarixində yeni mərhələnin başlanması müharibə illərindəki lirikadan fərqlənən yeni mahnı lirikasının yaradılması zəruriyyətini irəli sürdü. İndi artıq sovet adamlarının həyat və məişətini, vətənpərvərlik duyğularını, azad əməyini, dostluqda və məhəbbətdə vəfadarlıq hisslərini ifadə edən gözəl, səmimi, yüksək ideyalı lirik mahnılar tələb olunur.
Halbuki, şair və kompozitorlarımızın yaratdıqları lirik mahnılardan bir çoxu sovet vətəndaş lirikasının bu yüksək ideallarına cavab verə bilmir. Bu xüsusən estrada orkestrinin müşayiəti ilə ifa edilmək üçün bəstələnən mahnılarda daha aydın nəzərə çarpır. Təsadüfi deyildir ki, SSRİ Kompozitorları İttifaqı İdarə Heyətinin yeddinci plenumunda mahnı yaradıcılığının vəziyyəti və vəzifələri haqqında məruzə edən kompozitor V.Zaxarov bu məsələ üzərində xüsusi dayanaraq göstərmişdir: "Kompozitorlarımızdan bəziləri belə güman edirlər ki, estrada mahnısı guya elə bir xüsusi janrdır ki, burada sovet incəsənətinin ümumi estetik prinsiplərinə riayət etməmək də olarmış. Bu çox yanlış fikirdir. Sovet estradası incəsənətimizin bütün janrlarını əhatə edən yüksək bədii keyfiyyətli əsərləri ləyaqətli surətdə təbliğ etməyi bacarmalıdır".
Bu nöqteyi-nəzərdən kompozitor və şairlərimizin estrada orkestri üçün bəstələnmiş əsərləri arasında bir sıra dəyərli və müvəffəqiyyətli mahnıların olduğunu qeyd etməliyik (Rauf Hacıyevin "Sevgili qız", Ramiz Mustafayevin "Bizim sovxozda" və sairə). Bununla bərabər estrada orkestri üçün yazılmış əsərlər arasında dinləyiciləri qətiyyən təmin etməyən, musiqi dili etibarilə öz şirəsini Azərbaycan xalqının zəngin musiqi mədəniyyətindən almayan müvəffəqiyyətsiz və hətta bayağı səslənən mahnılara da təsadüf edilir. Bu da dözülməz bir haldır. Kompozitorlarımız, şairlərimiz bu cəhətə diqqət etməli, estrada orkestri üçün yaradılan əsərlərdə sovet incəsənətinin əsas estetik prinsiplərini həmişə əldə rəhbər tutmalı, musiqi dilimizə yad olan intonasiyalardan, vəznlərdə və ritmlərdə qondarma sinkoplardan, qulağı incidən yersiz dissonans akkordlardan, ictimai, tərbiyəvi əhəmiyyəti az olan mətnlərdən uzaqlaşmalı, xalqımızın yüksək zövqünə uyğun olan yeni əsərlər yaratmalıdırlar.
Son zamanlar Səid Rüstəmov, Fikrət Əmirov, Soltan Hacıbəyov, Ağabacı Rzayeva, Qənbər Hüseynli və başqa kompozitorlarımız uşaqlar üçün də bir sıra yaxşı mahnılar bəstələmişlər. (Qənbər Hüseynlinin "Cücələrim", Ağabacı Rzayevanın "Pioner mahnısı", "Şən yolka", "Gənc maşinistlər" və sairə). Bu mahnıların çoxu azyaşlı uşaqlar və məktəblilərimiz tərəfindən sevilə-sevilə oxunur. Lakin sovet uşaqlarının bədii zövqünü tərbiyə və inkişaf etdirmək sahəsində kompozitorlarımız hələ çox iş görməlidirlər.
Mahnı yaradıcılığından danışarkən bu məsələ ilə əlaqədar olan təşkilat işlərindəki bəzi nöqsanları da qeyd etməliyik. Yazılmış mahnıların bir çoxu Kompozitorlar İttifaqında geniş müzakirə edilmədən, əlaqədar idarəyə verilir. Azərbaycan radio məlumatı idarəsinin musiqi şöbəsi bəzən dostluq münasibəti yolu ilə bir sıra dəyərsiz, zəif mahnıları qəbul etmişdir. İfaçılarımızdan bəziləri, "mən bəyənmişəm, deməli yaxşıdır!" pripsipi ilə ayrı-ayrı mahnıları Kompozitorlar İttifaqını və başqa əlaqədar incəsənət idarələrini saymadan ifa edirlər.
Respublikamızda professional mahnıçı kompozitorlar ilə yanaşı özfəaliyyət müəllifləri də bir çox dəyərli mahnılar yaratmışlar. Bunlardan Xanlar şəhərinin orta məktəb müəllimi Almas Rzayevanın "Sevgilim", "Məhəbbət var olsun", Mehdi Vəlixanovun "Şamama haqqında mahnı", Qulu Əsgərovun "Gülən yar", "Vətən qızı" əsərlərini və bu sahədə çalışan başqa yoldaşların ayrı-ayrı mahnılarını qeid etmək olar.
Lakin nə Kompozitorlar İttifaqı, nə də Xalq Yaradıcılığı Evi bu istedadlı xalq müəllifləri ilə yaxından məşğul olmur.
Özfəaliyyət müəlliflərindən əlavə xalq aşıqları da mahnı ədəbiyyatını müntəzəm surətdə yeni əsərlərlə zənginləşdirirlər. Lakin aşıqlarımızın mahnı yaradıcılığında son zamanlar iki əsas nöqsan nəzərə çarpır. Əvvəla, aşıqlar arasında eyni musiqiyə tamamilə başqa mövzuda olan müxtəlif şerlər oxumaq işi bir adət olmuşdur ki, əslində, bu düzgün sayıla bilməz. Çünki hər bir şer daşıdığı məzmun və ideyadan asılı olaraq, özünə münasib musiqi obrazında təcəssüm etməlidir. Odur ki, yeni mətn üzərində həvəslə çalışan aşıqlarımız eyni zamanda yeni melodiya üzərində də çalışmalı və oxuduğu şer ilə musiqinin ahəngdar səslənməsinə böyük diqqət yetirməlidirlər. Digər tərəfdən bəzi aşıqların ifaçılıq sənətində (Bəylər Qədirov, aşıq Şakir və başqaları) həddindən artıq xanəndəçilik meyli, aşıq mahnılarına yersiz zəngulələr aşılamaq həvəsi duyulur ki, bu da həm aşıq musiqi yaradıcılığına xas olan üslubun, həm də şerin mətni ilə musiqi obrazı arasında zəruri olan qarşılıqlı əlaqənin pozulması ilə nəticələnir.
Oxunan mahnılardan bir çoxunun mətni cansız, sönük təşbehlər, dayaz fikirlər, mənasız ritorika və sözçülük ilə aşılanmışdır. Respublikamızın görkəmli şairləri mahnı sahəsində yaxından iştirak etmirlər. Gənc şairlərimiz isə sovet ədəbiyyatının banisi, sovet yazıçılarının böyük müəllimi A. M. Qorkinin sovet yazıçılarının Birinci Ümumittifaq qurultayında dediyi sözlərə lazımi qədər əməl etmirlər: "Gənc şairlərimiz gərək xalq üçün mahnılar yaratmaq işindən boyun qaçırmasınlar".
İfaçılarımızın sənətində də son zamanlar bir növ salonçuluq əhvali-ruhiyyəsi nəzərə çarpır. Nəğməkarlar ürəklərdə saf məhəbbət duyğusu yaratmalı olan sağlam lirikanı çox vaxt obyektiv səciyyəli və sentimental əda ilə ifa edirlər. Bunlar oxuduqları mahnının tempini qəsdən yavaşıtmaq kimi yollarla dinləyicidə hüzn və kədər əhval-ruhiyyəsi yaratmağa çalışırlar.
Mahnı mədəniyyətimizin misilsiz dərəcədə çiçəklənmə və inkişafı üçün hər bir şərait vardır. Mahnı janrında müvəffəqiyyətlə çalışa bilən təcrübəli və istedadlı kompozitor və şairlərimiz var. Şübhə yoxdur ki, onlar həyatı dərindən öyrənmək, xalq mahnı yaradıcılığının gözəl ənənələrini davam etdirmək, rus sovet mahnı ədəbiyyatının, böyük nailiyyətlərindən dərs almaq, sənətkarlığa xüsusi diqqət yetirmək, tənqid və özünütənqidi genişləndirmək yolu ilə xalqımızın zəngin mənəvi aləmini, kommunizm cəmiyyəti uğrunda şanlı mübarizəsini tərənnüm edən gözəl mahnılar yaradacaqlar.
“Ədəbiyyat və incəsənət”, 12 iyun 1954
|